Image from glowtxt.com text generator

photo effects online



I Love Punks

siang malm silih berganty

hari demi hari berlalu..emm...nth laa..bnyk je bnda yg ta kne nye...ngn family mcm nie..dok sorng2 kt umh pon jd bala..smua x kne...lagi seminggu dua da nk cuti...mana nk pg??xkn kne dok umh sorng2 je...emm..bosan nye..nk pg jauh2  pon x bole..pling jauh dapat pg pekan....nk kuar pon sebuln skali..emm..nth laa..tngk la mcm mna..ngn abg aku blik ag..pe pon x bole wt...emm...pka je laa kwn aq...tp if dye da xde kt snie..ngn spe lagi aku nk happy..emm...nth laa..dye je kwn aku skrg..lau ngn dye pon fmly aku complint..x taw laa..dlu ble kwn ngn atu..bpk aku ckp peragai aku da brubh..emm..ok aq xkwn ngn dy da..now aq just dpt kwn ngn pka je..tu la kwn aku pling rpt  yg phm smua mslh aku skrg...emm..nth laa kte tunggu je laa smpai be aq nk mcm nie...:((

No comments:

Post a Comment