Image from glowtxt.com text generator

photo effects online



I Love Punks

kenangan silam menyakitkan

. tarikh bt aq yg bole di katakan happy dan suram... emm... hari silih berganti dah nk dekat sminggu dah kau dgn dy.. emm.. aq sedih sgt knp kau cri aq bila kau perlu shja?? knp kau tipu aq??kau pnh ckp sblm dia dtg jmpa kau..kau ad ckp yg kau x kn tngglkn aq wlupun sesaat...tp kau tipu aq kn..bila ada dy dpn mata kau..kau tmbh bhgia kan..aq nk pg..aq dah x nk kacau kau.. kau dah ckup bhgia dgn dia..tp knp harini kau cri aq... kau mcj aq..untuk pe??untuk skit kn aq??aq skit laa...hari nie aq dok umh sorng2 je... tau pe aq buat ??? DOMO !SIMCARD!RANTAI! aq dah bg dkt someone yg sntiasa ada dgn aq time aq down...yuya kau nk tau x pe jd kat aq.?? kau x tau kn?? aq jga haty tyna...aq hormt dy sbg cpl kau...kau pernh SUMPAH DGN AKU...NK AKU INGTKAN BLIK PE SUMPAH KAU "" YE BIE SUMPAH BIE JANJI XKN PRNH SNAP GAMBAR ATAU SENTUH TYNA" ... tp terang2 kau tipu aku kn???hahahahah... kau terhebat yuya pling hebat...permainan kau dgn haty aku dah berjaya...puas?? aku nekad dah akn buang smua perasaan nie ... buang smua !!! sbb aq benci kau !! kau tau x pe jd dlm hidup aku skrg smua sbb kau...ble aq dah jijik di mata kau..kau buang aku kn...TERHEBAT !!

No comments:

Post a Comment