Image from glowtxt.com text generator

photo effects online



I Love Punks

.: terasa kehilangannya :.

bila dia ada dlu dia slalu dgrkan keluhan aku nie....tp aku skrg aku hanya mampu menitiskan aair mata dan menaip cerita hari2 yg berlalu dlm hidup aku tnpa dia... harinie aku sedih sgt2 sbb aku merasakan hidup aku mcm saling x tumph mcm org gaji kne buat tu buat nie dlm umh nie...xley nk dok reht kejap..emm.....<menangis sudaa> .... arinie hari yg pling menyedihkan aku dduk berdua je dgn bpk aku..emm... arinie slh aku just x msk ikan masiin....emm... yes ! dapat kne maki siap ckp "kalau dah pekak buat cara pekak"sedih jgn ckp laa... dlu tiap kali aku mengis ade je tmpt nk mengadu...now??? em... aku kne tnggung sorng2 dah aku yg plih jalan nie... so pndai2 laa....sumpah ckp time msk td mmg xikhlas lgsong dgn menangis je...x henti2... aku menangis bkn sbb kne mrh..menangis sbb trasa kehilangan dy..emm... aku btol2 sunyi dah skrg...klau x dlu aq ada "dy" ngn adda... now dye dah pgi...skrg abh pulk x bg aku kwn dgn aton dah...soaq just mampu ddkdlm umh menangis..n tros menangis...emmm....mulai hari ni aku kne ddk mcm dlm penjara dok dlm umh ....aku menangis2 dan menangis....dlu penenaman aku kalau nangis dy....tp dye dah pg...DOMO peneman aku...but now DOMO aku dah bg kt org laen... aku hnaya mampu menagis sorng2 ... kehilngan dri kau aku terasa sgt...kata2 kau masih bermain dlm minda aku...nk  tau pe??" kalau bby skit atau sedih mesti bie rasakan jgk...so bie akn ada je dgn bby time tu.''

kalau la kau ada dgn aku skrg mesti aku xkn nangis lama mcm nie... emmm..... need someone.... i need mumy.... tp mumy xde kt snie..org idop sorng2 je...emmm :( .... seksa nye nk harungi smua nie...tp aku cuma dan tros mencoba....emm.... adda pnh pesan dkt aku.."eyka ingt yuya bukn milik kamo ag...kamo kne kuat..." dia ckp nie time a tngh wt party smperna smbut kejeayaan aku dpt keputusan yg cemerlang... emm... tp aku mcm x mampu lgi nk trima knyaataan ...sbb dy pnh ckp dkt aku dy akn tnggu aq .. n dye pnh ckp dye akn single slgi syg dye pda aku x hilng.... bila dye bhgia dgn tyna..adakah syg dia hilng secepat tu ??? emm... aku mintk mp kerna menghrapkan kau lgii... aku kne ingt kata2 kawan aku dlu yg kau BUKAN MILIK AKU LAGI.!

No comments:

Post a Comment