Image from glowtxt.com text generator

photo effects online



I Love Punks

1..2..3..4..5..its over...

alhamdulilah senyuman nya sudah kembli...begitu jgk aq..:) dye dh bhgia skrg...aq gmbira..sbb dy dpt bersma kekasih nye tiap2 hari.... tp aq still lgi dpt yg lma..org PAHANG !  stay termerloh jgk ...knp la org phng nie melekat lgi kt aku.huh ! x ksh laa.. dye sntiasa ada time aku sdh mahu pon gmbira dye terbaek untuk aq.. insyallah dye akn membuat aq tros tersenyum... :) ... wlupun kita org dah lma berkenal...tp mengambil mase yg pnjng untk mengenli khidupn sndri... dye kmblikn kekuataan aku...dye sgt hebat...walupun org nye sederhana... tp haty nye sungguh ikhls...aku sntiasa mhu berada disisi nye....tp tnsion jgk dye kwn dgn capital Y tu.. bia kn je laa...yg psti capital 'A' aq terhebat...:) i miss u ...i love u ! wlupun ssh untuk aq ungkpkn smua tu dlu but now aq dah sedia nk bukakn pintu haty ni untuk si dia...dgn kesabaran si dia membuatkan aku cair ... hehe ..thnks dear.... wlupun awk x seperti dia dhulu but i can accept u apa ada nye..because kita dah berjanji kn? .. miss u dam! x sbr nk tnggu awk sht then jmpa saia! :) i hope hubungan kita akn kekal syg... insyallah... just one more thing i want u know... i want have new life with u... i love u ... perkenalan kita yg pnjang menyebab kn kita smpai ke sini...dri kawan... then adek n abg ... then cpl... hehehe mcm x percye kn.... i love u AYIE !

No comments:

Post a Comment